Модуль №9
Цей модуль
допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати
себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Ми, працюючи в різних групах, визначилися, за
якими ознаками, принципами відбувається диференціація в класах, і головне, як
вчитель може керувати цим процесом правильно, щоб в кожній групі були учні з
різними здібностями, можливостями. Такий підхід зможе сприяти
задоволенню потреб всіх учнів, цікавим результатам проектів.
Важливим було обговорення
питання, яким чином ми можемо допомогти кожному учню стати самоспрямованим у
навчанні? Це, звісно, вимагає тривалої та кропіткої підготовки вчителя до
роботи над проектом (виготовлення інструкцій, буклетів для учнів і батьків і
т.ін.), а також постійне звітування, самооцінка учнів
і підказки та нагадування вчителя будуть сприяти самоспрямуванню у навчанні
дітей. А дружній настрій, гарна психологічна атмосфера завжди допомагає в
роботі!Всім дякую!
Немає коментарів:
Дописати коментар